Projekti tegevused

 

Projekti tegevus- ja ajakava 2014-2016

Pildigalerii

 

 

  • Fookusgrupi nĂ”upidamised ja aruteluseminarid

Projekti sisutegevuste monitooring, analĂŒĂŒs, planeerimine ja koolitusmooduli vĂ€ljatöötamine.

 

Projekti teabe vahendamine 4. piirkonnas: Tartus, Valgas, JÔhvis ja PÀrnus.

InfopÀevade kokkuvÔte

InfopÀevade slaidid

 

________________________________________________________________

Kandideeri ja tÀida osalemissoovi ankeet:

https://docs.google.com/forms/d/1j2hecBRiT2miVHYj_3HhMhdt53wEg2yJQtbPcQRymHw/viewform?usp=send_form

 

________________________________________________________________

TEATIS!

Meil on rÔÔm teatada, et projekti „ Laps turvalises haridussĂŒsteemis: kaasamine ja sekkumine kĂ”igi laste huvides“ töögrupp (11 liiget) on vĂ€lja valinud 40 haridusasutust projektisse kaasamiseks.

TÀname kÔiki, kes kandideerisid.

Projektisse kaasatavate haridusasutuste nimekiri.

 

 

  • Koolitused

Projekti koolitustegevus viiakse lĂ€bi erinevatel tasanditel: fookusgrupp, Ă”petajad, erialaspetsialistid, lapsevanemad (sh hoolekogude esindajad), lapsed. Koolitustegevus toimub pikema perioodi vĂ€ltel haridusasutuste meeskondadele. Koolituste abil soovime suunata ja anda sisendi  40-ne haridusasutuse sisestes ja vĂ€listes tugisĂŒsteemides töötavate spetsialistide pĂ€devuse ja koostööoskuste ĂŒhtlustamiseks.

Koolitusmoodul pÔhineb jÀrgmistel alustaladel:

  1. Lapsekeskse Ôppeprotsessi rakendamine
  2. Grupiviisilised loovusel ja aktiivsel tegutsemisel pÔhinevate sekkumismeetodite kasutamine
  3. Õppekeskkonna ja pedagoogilise analĂŒĂŒsi vĂ”imaluste kasutamine(LP mudel)
  4. Koostööoskuste arendamine

Praktilise sisuga koolitusmoodul lÀhtub vajadusest ennetada lasteaias ja koolis ilmnevaid vÔimalikke riske (nt Ôpimotivatsiooni langus, edasijÔudmatus, probleemne kÀitumine, sh kiusamine).

Koolitustegevusi on kaasatud lÀbi viima pikaajalise kaasamisvaldkonna töökogemusega vÀliskoolitajad Norrast, Inglismaalt ja Belgiast.

 

PĂ€evakavad:

Koolitusseminari pÀevakava TARTU 28.-30.04.2015

PĂ€evakava SUVESEMINAR KĂ€smus 27.-28.08.2015

 

 

KAASAMISE SÕNAPILV

 

  • Supervisioon ja nĂ”ustamistegevused

KÔik projekti kaasatud 40 haridusasutust saavad paralleelselt koolitustegevustega osaleda supervisiooni- ja nÔustamisprotsessis ning vÔimaluse vahetada kaasamisalaseid kogemusi ning teadmisi. Luuakse veebikeskkond, mille abil toimub koolide/lasteaedade Ôpetajate ja spetsialistide interaktiivne jÔustamine.

 

  • Uuring

Projekti kÀigus viiakse lÀbi eel- ja jÀreluuring projekti kaasatud haridusasutustes. Uuring pÔhineb tÔenduspÔhisel metoodikal, mille abil selgitatakse vÀlja efektiivseid sekkumisviise ja -mudeleid töös erivajadustega lastega.

 

KokkuvÔtvad jÀreldused eeluuringu pÔhjal

 

Ülevaade kaasava hariduse rakendumisest lasteaias ja koolis

 

  • TrĂŒkis

Projekti kĂ€igus valmib juhendmaterjal „Kaasamise Kokaraamat: heade praktikate retseptikogumik“. Selles sisaldub infot koolitustegevuse, uuringu, heade kogemuste/praktikate kohta.

 

Ilmus trĂŒkis HEAD HARIDUST LUUES – ideid, mĂ”tteid ja retsepte kaasava hariduse edendamiseks, milles kajastame projekti “Laps turvalises haridussĂŒsteemis: kaasamine ja sekkumine kĂ”igi laste huvides” tegevusi ja tulemusi.

HEAD HARIDUST LUUES
TrĂŒkise vĂ€ljaandmist rahastas Euroopa Majanduspiirkonna (EMP) toetuste programm “Riskilapsed ja -noored” avatud taotlusvoorust “Kaasamine ja sekkumine haridussĂŒsteemis” Programmi viivad ĂŒheskoos ellu Haridus-ja Teadusministeerium, Justiitsministeerium ja Sotsiaalministeerium. Programmi rakendusĂŒksuseks on Eesti Noorsootöö Keskus ning partneriks Norra Kohalike Omavalitsuste ja Regionaalsete Omavalitsuste Liit.